Alla inlägg den 7 november 2007

Av David Schaffer - 7 november 2007 20:56

Det är onsdag kväll, riktigt mörkt och kallt är det ute. Jag hoppas att vintern kommer snart så man får snö!

Jag orkar inte med höstväder som är bara regn, blåsigt, grått och kallt. Man blir bara deprimerad! 

Snart är det entligen dags för tenta i Engelska B, som består av en uppsats som kommer ta 100 minuter, den är planerad den 22 november. Läs och Hör förståelsen kommer den 28 november. Om man får klarar Godkänd - gränsen på dom här två uppgifterna får man gå vidare till STEG 3, MUNTLIG REDOVISNING.


Den muntliga redovisningen kommer jag bara babbla på. Man ska kunna redovisa ingånde för en valfri period av USA's historia - det blir Martin Luther King. Sen är det 3 andra uppgifter som man ska redovisa/redogöra.

Visst det är mycket tid kvar, men jag har redan ångest.


Det är redan onsdag, tiden går snabbt - fast det är höst! Snart är det helg med två basketmatcher inräknade.


Over 'n out,


- David.

Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards