Alla inlägg den 5 december 2007

Av David Schaffer - 5 december 2007 23:17

Vilken dag det har varit idag,

Först hade jag körskola som betydde att jag behövde gå upp 05:20 för att sedan ta bussen till Märsta för att ha 50 minuters körlektion med Jonas som min körskolelärare heter, vi körde lite runt i Märsta först och sedan begav vi oss ut till Odensala, där vi hade lite "rally" - träning.

Efter körskolan åkte jag direkt till skolan, Naturkunskap prov som hade Miljöproblem som rubrik... undrar vad jag får för betyg på det provet? Det skulle inte förvåna mig om jag fick bara G, för jag vet att jag har gjort lite slarvfel som vanligt! När vi hade skrivit klart provet fick vi gå från den lektionen. Jag tog ledigt resten av skoldagen för att åka in till Solna för att få mina hälar undersökta, så nu är ett par special gjorda skosulor på väg till mig. Dom kostar rätt så mycket 1080kr, men som farsan sa "Jag tror på detta David", då tror jag också på det!  *Sådan far sådan son*    =D

Efter läkarbesöket åkte vi runt lite i stan, jag fick den stora äran att övningsköra... jag är förvånad att farsan är mycket lugnare nu än vad  han var förut när jag övningskörde, jag kanske har blivit bättre?


Dagens kommentar såg ljuset inne i läkarrummet när jag väntade på läkaren.. Farsan och jag diskuterade att jag hade övningskört idag. Då nämner han "Jag träffade en räv igår" (och då menar han att han träffade räven med bilen) min fråga till honom var "Vad sa han då?" Det blev helt tyst i kanske 1-2 sekunder, tills jag själv fattade vad jag hade sagt och brast ut i skratt.. farsan kunde inte heller hålla sig.... Skulle inte förvåna mig om läkaren trodde det var två idioter från Sigtuna som väntade på honom.


Just nu har jag precis fixat ny musik på min mobil, alltid kul att höra på lite nya låtar :) Bästa låten just nu är "Bryan Adams - Sound The Bugle"

Nu är det dags att gå in i drömmarnas värld igen, godnatt!


David





Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards