Alla inlägg den 10 januari 2008

Av David Schaffer - 10 januari 2008 19:24

Kvällen innan mönstringen då allt ska fixas, alla papper och alla träningskläder ska ner i väskan... Har jag med mig allt?


Imorgon är det alltså en stor dag som avgör om man ska rycka in i Lumpen och stanna där från 9,11 eller 15 månader. Mina värden säger vilken utbildning/position jag skulle passa bäst som.


Mina egna önskningar vore att först och främst komma in som Militär Polis, eftersom jag senare i livet ska söka till Polishögskolan. Dom säger att om man vill bli polis så är det en merit att ha varit militär poilis (MP) inom Lumpen. Andra utbildningen jag vill komma in på är Sjukvårdare, en utbildning som också är en bra merit när man senare ska söka jobb.


Imorgon måste jag upp 05:45, så nu ska jag packa ihop de sista sakerna innan jag går och lägger mig.

Av David Schaffer - 10 januari 2008 18:21

Varför tänker jag just på det där sättet som jag gjorde igår?  Är det tvångstankar som gör att jag just tänker negativa saker om något jag tycker väldigt mycket om? Eller är det bara jag som kan vända upp och ner på allt det roliga så det blir negativt?


Jag är så otroligt glad över att du är så förstående och tar detta så bra.


Innerst inne vet jag att jag bara oroar mig i onödan, fast detta är ju en ny "värld" jag träder in till, den kallas "Kvinnans värld", den världen består av mycket kärlekt, mycket mera kärlek än vad jag är van vid.

Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards