Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Planer till Sommar

Av David Schaffer - 30 januari 2008 22:44

Att sommaren '08 kommer bli lika bra som alla andra sommrar känner jag inom mig att den kommer bli, kan knappt vänta att glida omkring i shorts och t-shirt!
Mina planer i till sommaren är att bland annat åka ner och ha semester i Kroatien i 2 veckor, utanför hamnstaden Split ligger Brela en liten fiskeby från början, men otroligt vackert läge vid Adriatiska havet.
Jag ska ha körkort innan sommaren är slut, det är en självklarhet, annars får jag ett nervöst sammarbrott! Andra planer är att åka till Kanarieöarna med Isevikarna. Jag har en känsla att man kommer få slita fysiskt för att få en biljett till planet. Väl framme kommer man inte ha så kallad semester utan att man ska ut och ha löpträning med "Stickan" i 40 graders värme, kul? Finns inget som heter "kul" i den familjen, om det ska vara roligt ska det göra ont, det är djungelns lag som gäller i den familjen, "att ätas eller bli äten".

Jag ska också försöka hitta någon sommarjobb denna sommar med, jag har sökt till Luftfartsverket, som Passenger Assistant, jobbet går ut på att hjälpa först och främst barn till deras gate genom pass samt säkerhetskontrollen.
Jag har skickat e-mail, men inte fått någon respons. Vi får se hur det blir med den saken, måste nog ringa/skicka e-mail igen...

PS. Gissa hur många som har läst min blogg bara i Januari? - Över 500 stycken =O Jag startade bloggen i Oktober/November någongång, då jag skrev i det första inlägget hur min resa till Amsterdam var *memories*
Nu snittar denna blogg c:a 25 läsare varje dag. Kul! =D DS.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Schaffer - 12 december 2008 23:50

Jag gör en kort bloggagratis-comeback här. Jag bloggar just nu på den andra bloggen för fullt - davidschaffer.blogg.se och när jag tittade tillbaka på denna blogg så ser jag att de finns folk som läser den! 24 till 25 personer per dag läser fortfaran...

Av David Schaffer - 25 oktober 2008 02:10

www.davidschaffer.blogg.se   - Inom en snar framtid kommer denna blogg tas bort (www.ds.bloggagratis.se alltså) Framtida bloggen ligget på blogg.se somsagt.   /David ...

Av David Schaffer - 23 oktober 2008 09:26

Hjälp mig med mitt val. Rösta i "omröstningen" så jag kan bestämma vilken blogg jag ska använda och vilken jag ska ta bort....

Av David Schaffer - 21 oktober 2008 23:48

Innan höstlovet drar igång spelar mitt basketlag (Sigtuna BBK) en viktig match mot storklubben Solna Vikings, helgen därefter mot Uppsala. Vi möter bägge lagen 2 gånger. Nu har vi verkligen chansen att visa vad vi går för, vi slåss ur underläge i bäg...

Av David Schaffer - 20 oktober 2008 23:45

Här föddes min blogg - här ska den också dö.

Ovido - Quiz & Flashcards