Alla inlägg den 13 februari 2008

Av David Schaffer - 13 februari 2008 23:45

En av dom finaste bilderna jag har tagit inom sport - kategorin på länge.

Eller vad säger ni alla basketball-fans där ute?


(Ja tack, kommentera gärna denna bild!)

Av David Schaffer - 13 februari 2008 23:24

Jag ringde nyss min gamla assisterande baskettränare som jag hade i Montana, USA under min utbytesår 2006-2007. Han sa att han hade nästan som ett drömliv nere i Florida där han nu bor. Han får biljetter till NBA, College, Amerikansk Fotbolls matcher, allt nästan! :-O


Åh jag vill hälsa på han nu, fyfan vad kul det skulle ha varit, eller varit inte vrida tillbaka ett år och åka till Florida istället och va utbytesstudent där?

Mr. Rowe, du var den personen som verkligen hade tuffa baskettränings pass, men samtidigit var du den där lite "pappan" som alltid höll ett vakande öga över mig, och jag är glad över att du gjorde det. Du var en av dom bästa personerna i Reed Point under min tid. Även om jag hatade dina U.S History lektioner, så var du den av dom bästa lärarna jag hade en rolig tid tillsammans med. Jag var alltid glad när jag var med dig för du kunde dra sånna otroligt roliga basket skämt med sådan inlevelse många saknar. 

Du var lixom än just en lärare till mig. Jag kommer också ihåg när jag bad om att få nya låtar till min Ipod (jag hade inte haft chans att uppdatera min ipod på över 6 månader, så musiken började bli lite tjatig)

Efter jag hade fått ny bra musik på iPoden utmanade han mig på en College basketmatch på playstation 2, fyfan jag har nog aldrig skrattat så mycket under en repris i ett basketspel.


Memories never die...


Jag saknar dig Mr. Rowe, den dagen jag kommer och hälsar på dig kommer bli en så cool! 


/David 

Av David Schaffer - 13 februari 2008 23:17

Fan vad kul att laget tillsammans verkligen vill slita lite för att göra något roligt tillsammans i sommar!

Det verkar som Gbg's basketfestival i sommar blir av, efter mycket snack och liten verkstad. Jag ser fram emot det som bara den! Allt vi behöver göra är att jobba 4h och få 6000:-.  Sounds good to me :-)

Hoppas ingen bangar nu i slut minuten, det skulle förstöra allt! :-/

Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards