Alla inlägg den 20 februari 2008

Av David Schaffer - 20 februari 2008 22:21

Äntligen efter 1,5 vecka får jag återgå till praktiken, där jag har 3 uppgifter kvar som väntar.  >_<

Ska fixa dom imorgon och på fredag, om jag inte hinner jobbar jag med dem ett tag på måndagen. Sportlovet ska inte få störas p.g.a skolarbete, allt ska vara klart tills dess. Vad ska man hitta på då under sportlovet då? - Jag får inte träna innan den 29/2, alltså på fredag den veckan. Trååkigt! 

Aja, sportlovet löser sig alltid, det gör det med alla lov.


Idag var det sista dagen jag behövde vara hemma eftersom jag har haft streptokocker. Nu har jag penicillin så imorgon sa docktorn att jag skulle vara smittfri, perfekt! Ska bli skönt och komma in i gamla "gängor" igen :-)


Till er som kommenterar min blogg, skriv något vettigt än bara att hacka ner och gnälla, för det är det värsta jag vet. Jag kommer aldrig godkänna en kommentar som är dålig, så om ni inte har något vettigt att säga kan ni lika väl hålla käften och klicka på det lilla röda krysset (X) högst upp till höger. Tack! :-)

Av David Schaffer - 20 februari 2008 11:08

Då var min blogg på "blogg.se" avregistrerad och borta =)

Back to the good ol' times on bloggagratis.se :) 

Av David Schaffer - 20 februari 2008 11:05

Jippi, vad roligt, då är min dag redan planerad då. Ska försöka lägga upp så jag läser 10,20 sidor åt gången, tar en paus, läser 10,20 sidor igen osv... kommer väl ta tills kvällen för den här boken är verkligen seg. "Of Mice And Men" - John Steinbeck.


ZzzZzZzz 

Av David Schaffer - 20 februari 2008 10:27

Efter att ha fått ett SMS klockan 00.38 från "Joel" där det står: - "Hej vet du vems mobild de här e? Ja o en kompis hittade den vid ett dike.. Har skrivit sms nu till alla på denna persons kontaklista nu"
Det var nu jakt mot ingenting skulle starta. Jag frågar Joel om han har tappat bort sin mobil. Han går och kollar efter i jackfickan, kommer tillbaka och skriver "Ja" över MSN.
Jag hade en underlig känsla i bakhuvudet att han drev med mig, han är en liten lustigkurre den där mannen.
Jag försöker få så bra kontakt med "Mobil-kaparen" men efter c:a 10 minuter avslöjar sig Joel genom att säga att han skrattar åt min smily på MSN.

... Jag ringer upp hans mobil, där det är tyst i 10 sekunder.. vi bara lyssnar på varandra, sen säger han med rysk accent "Kill you", sen är det tyst 15 sekunder, sedan "Kill you" igen. Jag börjar skratta och säger "Jag visste det din jävel"

Sen erkänner han på MSN att det var han som hade lurat mig som vanligt, fast med en kommentar som gjorde mig glad "Du visade din lojala sida iallafall"

- Jag är en lojal vän trots allt.

Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards