Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Stockholm i regn.

Av David Schaffer - 27 februari 2008 01:31

Från att lillbrorsan sparkade upp dörren tills jag och han satt på tåget hem från stan regnade det non-stop. Kul, verkligen. Vilket sportlov :-(

Micke och jag drog in till drottning gatan där han skulle använda upp sitt present kort på klädesaffären "Speedway". Det har blivit dyrt där... Micke köpte en G-Unit t-shirt för 449:- i storlek XXL, han leker för mycket gangster den där brorsan. Vi knallade vidare till kebabstället där vi käkade, när vi var klara gick vi frisören där brorsan skulle köpa fude wax. Hoppas du blir nöjd!


Vi gick tillbaka till T-Centralen (all promenad skedde i regn) vi var helt genomblöta när vi satte oss i tåget. Jag hoppade av i Sollentuna för att möta en gammal språkresekompis, Elin. Jag fick äran att träda in i hennes slott i Danderyd, vilket var en upplevelse. Vi tittade på Oceans eleven, eftersom jag är liiiiite efter i filmens värld, första gången jag såg Ocean serien, nu har jag bara twelve och thirteen kvar, undrar om dom är lika bra?


Resan från Sollentuna till Hällsboskolan kändes som en evighet, visst alla resor jag gör med SL känns som en evighet. SL - Stockholm Långsammaste trakfik. Kan inte vänta tills jag får körkortet!


Nu sitter jag här och bloggar, jösses vad sportlovs nätterna har blivit sena, blir väl värst på lördag kväll, när man ska ställa om sig sedan på söndagen.

Imorgon kommer Johan hit, vi ska kolla på Stephen Kings - "The Langoliers"

Sen åker jag till körskolan och kör där ett tag, sen bär det av till Stockholm med Joel. Fotokväll blir det för första gången, får se hur det blir...


Det var min dag idag och det här är mina planer för imorgon!

Nu är det godnatt hejdå! 


 
 
Ingen bild

Yoe som kan se framåt

27 februari 2008 14:50

Jag vet att du har mer besökare än mig, men..
om man klollar de senaste två veckorna har ja tagit in 50 besökare av dig för du hade 100 mer ett tag, o de betyder att Yoe's läsare e i form, o de betyder att i mars david lilla, får vi se ett trendbrott
// Yoe, mannen som leverar sist

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Schaffer - 12 december 2008 23:50

Jag gör en kort bloggagratis-comeback här. Jag bloggar just nu på den andra bloggen för fullt - davidschaffer.blogg.se och när jag tittade tillbaka på denna blogg så ser jag att de finns folk som läser den! 24 till 25 personer per dag läser fortfaran...

Av David Schaffer - 25 oktober 2008 02:10

www.davidschaffer.blogg.se   - Inom en snar framtid kommer denna blogg tas bort (www.ds.bloggagratis.se alltså) Framtida bloggen ligget på blogg.se somsagt.   /David ...

Av David Schaffer - 23 oktober 2008 09:26

Hjälp mig med mitt val. Rösta i "omröstningen" så jag kan bestämma vilken blogg jag ska använda och vilken jag ska ta bort....

Av David Schaffer - 21 oktober 2008 23:48

Innan höstlovet drar igång spelar mitt basketlag (Sigtuna BBK) en viktig match mot storklubben Solna Vikings, helgen därefter mot Uppsala. Vi möter bägge lagen 2 gånger. Nu har vi verkligen chansen att visa vad vi går för, vi slåss ur underläge i bäg...

Av David Schaffer - 20 oktober 2008 23:45

Här föddes min blogg - här ska den också dö.

Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards