Alla inlägg under mars 2008

Av David Schaffer - 17 mars 2008 22:53

Då sitter man här igen och skriver om allt och lite till.

Jag var inne i stockholm idag med Joel, då tåg kort på alla möjliga personer inne på hötorget. Det var en lyckad upplevelse! :-)


Vi såg filmen "Jumper" på Sergel biografen. Den var helt okey, jag trodde den skulle vara mera "Matrix" film av den, men den funkade.

På tåget hem snackade vi lite om allt möjligt, Joel hoppade av i Väsby och jag fortsatte min oändligt långa resa mot Sigtuna.


Väl hemma var det ingen mindre än syrran som fixade middagen, tackar för den. Jag åkte iväg redan efter 2 timmar mot basketträningen som började halv åtta. Vandrande i snön undrande jag om sommar verkligen skulle komma till detta avlånga land? 

Basketetträningen gick som vanligt bra, ovanligt bra och aggressivt spel idag vilket måste fortsättas att jobba med. Vi åker ju till GBG i slutet av april!



+

Påsklovet närmar sig dvs playa de ingles!

Imorgon (tisdag) blir jag klar med Engelska B.

Arbetsintervjun närmar sig!

Joels sjuka humor!  

-

Stukat lillfinger efter dagens basketträning.

Ångesten som kommer sitta kvar fram tills teoriprovet skrivs.

Att snön har kommit tillbaka! :-( 




Av David Schaffer - 16 mars 2008 15:16

Nu blev man äntligen klar med naturkunskaps uppsatsen om vattenkraft.

Utskriver och klar, den kommer bli inlämnad imorgon. Nu är det bara fortsätta att plugga teori för körkortet. 


Vad händer ikväll?

- Ingen aning, förslag?

Av David Schaffer - 16 mars 2008 09:41

David Sides har spelat piano sedan han var 10 år, han lärde sig att genom att lyssna på tangenternas ljud och sedan därifrån göra låtar utan några notblad.


Jag surfade lite på youtube där jag hittade denna man. Han spelade bl.a "How Do I Breath" av Mario, "Bed" - J.Holiday, "I Tired So Hard" - Bone Thugs & Harmony feat. Akon. Han spelar så sjukt bra! 



Av David Schaffer - 15 mars 2008 19:18

Jag hade planerat att jag skulle åka in till Solna för att hälsa på min farmor samt titta på när lillebrorsan spelade sin basketmatch, men så blev det inte.

Farsan kom in och väckte mig vid 8-tiden visste jag inte vart jag var, jag sa att jag behövde skriva klart min uppstats som ska vara klar innan påsklovet.

Jag sov vidare och vaknade klockan 14.30 Jag orkade inte göra någonting då.

Jag sköt upp allt plugg tills nu, kl 20.00 Jag ska bli klar med den här uppsatsen idag, så slipper jag allt stress precis innan lovet! :-)


+

att bli klar med uppsatsen så snabbt som möjligt.

att vi vann basketmatchen igår.

Jag har hittat Shulmans blogg :-D 


-

Att jag fick en osportslig foul pga att jag blockade en kille som skulle gå upp och dunka. (fega domare?)


Att jag inte följde med in till Solna, jag skulle ju fått köra hela vägen in! 

Av David Schaffer - 14 mars 2008 14:37

Veckan har flygit förbi som vanligt, fredagen kommer bli ganska nice på basketplanen. Just nu har jag en grym träningsvärk i benen och är helt slut i huvudet, jag funderar på att sova en stud... 

Igår jobbade laget i Rosersberg igen, jäklar vilken fart det blev i slutet! Bra jobbat! :)


+

8 dagar kvar till Las Palmas.

Fregdag + Helg.

Engelska B är klar på tisdag!

Jobbintervju på torsdag! 


-

Skavsår i händerna efter jobbet i Rosersberg.

Träningsvärk. 



Av David Schaffer - 12 mars 2008 01:02

Liknar vi varandra? En del säger jag är farlig, andra säger att jag inte passar alls, och jag själv säger att jag är dum i huvudet.  "palla leka smart"

Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards