Alla inlägg den 2 april 2008

Av David Schaffer - 2 april 2008 23:48

Jag kommer ihåg när jag fick låna Metal Gear Solid, den första versionen av en kompis i 6:an.

Jag kommer ihåg att jag bara ville hem och testa spelet direkt.

När jag väl kom hem startade jag mitt Playstation 2 och satte in skivan. "Kom igen, snabba på" var flera ord som ekade i skallen på mig. Jag ville spela detta spel så gärna. Jag föll för MGS direkt, vilka minnen man har från nätterna då man satt uppe och lirade non-stop. Jag funderar nog på att fortsätta där jag stannade. Jag ska nog köpa MGS3 - "Snake Eater", det testade jag på hemma hos en kompis i Montana, det var riktigt bra spel, jag saknar det! 

Av David Schaffer - 2 april 2008 21:39

Idag har jag kännt mig ovanligt trött, somnade på bussen till skolan och var ganska nära på att somna på bussen hem i eftermiddags. Jag som lovade mig själv att aldrig mer somna på en buss efter det att jag bussen åkte förbi min hållplats förra hösten (2007) Det har gått bra... framtills idag då.


Jag har suttit hela kvällen och skrivit om en uppsats om GI-metoden som jag snart är klar med.


Jag besökte en sida som jag inte har varit inne på säkert över ett halvår, "www.tranceland.org" för att läsa de senaste recensionerna inom trancevärlden. Jag hade turen att hitta en ny främmande producent som jag gillar. Han går under namnet "Solar Fields" och gör trance låtar såklart =) 



Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards