Alla inlägg den 19 maj 2008

Av David Schaffer - 19 maj 2008 23:23

Basketmotivationen håller på att ta slut, tränar på ren automatik nu, men det är väl som vanligt tror jag. Jag funderar på att ta en paus nästa år (det säger jag nu innan sommarlovet har ens startat. Jag vet, men det känns otroligt segt just nu) Jag funderar på att börja med självförsvar, det kanske blir en hit.


Jag har tränat basket nu i 6 år, jag har varit med om en del stora saker t.e.x Uttagning för landslaget 2004 (kom ej med dock, men gick till sista stoppet innan landslaget), Finalist i Lampe Challenge 2005... det kanske är dags att byta sport eller bara ta en paus från allt studsande?

Av David Schaffer - 19 maj 2008 23:09

När skolan var slut så begav jag mig till Arlanda och till Proffice Aviation kontoret i terminal 2.


När jag kom in hälsade jag på Hannes, den sköna snubben som hade hand om oss sommarjobbare kändes det som. Jag fick göra två prov idag, båda två om flygplans säkerhet, fick sammanlagt 27 frågor, och alla rätt fick jag =) 

Jag skrev på anställningskontrakt och jag börjar jobba från och med den 30 Juni.

Det kommer bli en riktigt fullspäckad sommar, efter vad jag har sätt på planeringen, kanske inte blir så mycket softande?






Av David Schaffer - 19 maj 2008 00:13

Det har börjat hända på senaste tiden... att jag har blivit osocial och tyst när jag beger mig till skolan? Kanske är klasskompisarna i skolan som är en aning dryga. Ingen nämd, ingen glömd.

Det är bara bita ihop. Ett år kvar, sen träffar man nya människor och ett nytt liv börjar! 

Av David Schaffer - 19 maj 2008 00:04

Idag fick jag reda på att min käre far är en av de trogna läsarna i månaden, inte konstigt att jag kommer upp i c:a 800 läsare i månanden?


Kul att du läser i min blogg, här får du följa mitt liv i skrift och sedan försöka tolka hur jag tacklar livets alla hinder.

Tack för komplimangen att jag skriver så bra, det värmer och ger mig mer motivation att skriva, just nu har jag skrivit om nästan allt och alla...


Morgondagens schema ser ut som följande: 


10.10-12.00: Skola.

13:30 - ?: Grundkurs inför sommarjobbet på Arlanda i sommar! =D

20.00 - 22.00: Den näst sista basketträningen denna säsong. 


Sen är det hem och softa :)


Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards