Alla inlägg den 30 maj 2008

Av David Schaffer - 30 maj 2008 23:23

Jag kommer ihåg när man var liten så ibland fick man titta på "Danger mouse"

Youtube klippet är exakt från det avsnittet som jag kollade på hela tiden, om och om igen när jag var omkring 9-10 år. 

Av David Schaffer - 30 maj 2008 23:19

Tack för att jag fick komma på din studentmottagning. Hoppas du fick en lika bra student som jag kommer få nästa år! =)

Kenneth, så fort jag sätter min fot innan för huset är du på mig direkt som en jälva fluga! =D


Studentsmottagningens bästa kommentar är ju helt självklart av lilla lukas som säger "Nu kommer tjejerna på rad" när Johan ska tacka för sin present han fick av f-91 laget.. HAHA, ägd! =)


Grattis Johan, nu "däckar du som student och vaknar som arbetslös" 



Dagens låt utan tvekan:

Av David Schaffer - 30 maj 2008 00:12

Wow, när man googlar på min blogg får man 714 träffar. Börjar min blogg bli populär? 

Till saken, jag vill bara tacka Johanna för jättetrevlig kväll igår hos henne. Marcus tänk till nästa innan du går in i bastun med alla kläder på =)

Jag tycker att det är kul att du har börjat blogga, medan Johan hatar allt som har med blogga att göra. Du förstår mig säkert en vacker dag Johan... en vacker dag :) 

Imorgon ska man på Johans studentmottagning vilket kommer bli nice, kommer bli intressant hur länge han kommer ha på sig kavajen!


Snart är det sommarlov, jag har gjort klar de sista uppgifterna innan vi går in i de onödiga, döda veckorna i skolan, det är då man är som en zombie som mest.




Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards