Alla inlägg den 26 juni 2008

Av David Schaffer - 26 juni 2008 00:00

Efter 2 veckor med sol och bad i vackra Brela, Kroatien kom jag hem helskinnad igår kl 16:30...

På semester har jag lyckats med följande:

* Tagit många fina kort från Brela.
* Nästan förstört handfatet inne på toaletten i lägenheten nere i Brela.
* Charmat en kroatiska.
* Blivit solbränd en aning.
* Köpt snygga solglasögon, armband, badbyxor osv.
* Fått föraren i taxin på väg hem och tro att jag är döv(?)


Idag var det fullfart direkt, det bar av till trafikskolan där jag körde ett tag. Jag hoppas att jag klarar uppkörningen denna gång, det känns som det...

Imorgon är det övningskörning igen. På fredag är det jobb som gäller ute på Arlanda.


+ Dj Tiësto's In Search For Sunrise - 7 Asia är ute nu, och jag har den! :)

+ Tyskland till final i EM.

- Nervositet inför starten på jobbet på fredag.


- Life's a bitch, then you marry one.


(Bilder från semestern)

Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards