Alla inlägg den 11 september 2008

Av David Schaffer - 11 september 2008 22:20

Imorgon opererar jag bort födelsemärket =)

Av David Schaffer - 11 september 2008 16:24

Från att bara blogga om tragiska händelser och terroristattacker ska jag nu tipsa er om en bra låt.


Jag fick den av Patrik, en kompis till mig. Han bad mig att sätta på MAX volym.

Sagt och gjort, låten börjar och jag tänker "vafan är detta för musik, har killen gått och blivit skum? Men efter 00:38 förstår jag varför han gillar låten.


Vad tycker ni själva?  :)



Av David Schaffer - 11 september 2008 15:37

Denna värld behöver mirakel, ett mirakel som gör att Big-Bang forskarna i Genéve inte gör något misstag så att jorden gå under.

Ett annat mirakel behövs om vi någon gång under våran livstids ska få uppleva världsfred, inte sant?


Vi människor kommer ta död på varandra, på ett smärtsamt och långsamt sätt om vi inte börjar ta tag i problemen, men ingen gör det eftersom det blir bara mer konflikter så vi kommer nog att förgöra oss själva och resten av människosläktet.

Ovido - Quiz & Flashcards