Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av David Schaffer - 4 oktober 2008 02:02

Nu har det börjat klia i blogg-fingrarna igen. Senaste inlägget jag skrev var 1:a oktober ser jag.


Under de 3 dagar som jag har inte skrivit så har det inte hänt så mycket förutom att min första bil (SAAB 900i) är nere i Linköping just nu, hos min syster ='(

Känslan med att åka buss är inte roligt alls, inte nu när jag har lärt mig att köra så bra. 

Grattis Johan till körkortet, hoppas du inte blir nästan stoppad av polisen två gånger under en veckas följd som jag blev. 

Jälvar vad jag var rädd att du skulle krascha din familjs SKODA när du svängde in framför garaget i 20km(?) - Nej Stickan hade inte blivit glad! =D


Imorgon bjuder jag in lite polare och senare mot kvällen så kanske jag sticker till Garage/KC där halva min klass kommer vara, så jag är lite otaggad på det. Kul att festa med min klass? - njae jag är lite osäker på vad jag ska svara på den frågan.


Nattens låt: Arthur Deep - "Phoenix"





Ovido - Quiz & Flashcards