Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av David Schaffer - 5 oktober 2008 23:04

Söndagskvällar är alltid ångerfyllda, så varför inte bara softa några minuter här med André Tannberger (ATB) med låten First Love, enjoy!

Av David Schaffer - 5 oktober 2008 21:50

Idag har det regnat i princip hela dagen. Idag var det också min sista dag ensam i huset, familjen kom på eftermiddagen så jag passade på att städa hela undervåningen innan dem var hemma.


Klockan 16.30 var det samling på Märsta station för att senare bege sig till Brommahallen för att spela match mot Blackeberg igen. Denna gång förlorade vi igen, fast med mera poäng.


Personligen lyckades jag bl.a med att sätta en 3 poängare i den nästan omöjligt svåra korgen och stuka/trampa snett med foten. Det är första gången jag gör det. När jag precis hade gjort det kändes det som att min säsong var färdig spelad, det gjorde ont - riktigt ont.  Det var bara på med is-påsen och snacka skit med Raffe som inte kunde spela idag tyvärr.


Så nu sitter jag här framför datorn och funderar om man ska lägga sig och läsa klart sin engelska bok som ska vara klar tills på onsdag.


Imorgon är det skola med Svenska och Engelska C, sen är jag klar för dagen. Det blir ingen träning imorgon eftersom farsan fyller år och vi kommer gå ut och äta samt gå på "Stand Up Comedy" vilket blir mycket trevligt! 


Mer skrivet av mig imorgon,


Over 'n out.


/David


Av David Schaffer - 5 oktober 2008 14:05

Igår tog jag hem lite folk då huset stod tomt. Föräldrarna hade åkt ner till Linköping för att hälsa på syrran.

Vi lirade xbox 360, snackade och bara tog det lugnt till maximum.



Till dig; lägg bara ner allt skitskrivande du nu håller på med på din blogg. Har du inget bättre för dig? 


Ovido - Quiz & Flashcards