Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av David Schaffer - 7 oktober 2008 22:34

När väckarklockan ringde imorse så kände jag redan att det skulle bli en seg dag... och visst blev det så...


När jag hade lyckats släpa mig själv till bussen somnade jag direkt och sov vidare tills Märsta där jag blev väckt av Simon som också gjorde mig sällskap på tåget in mot stan.  

I plugget fick jag bl.a hålla i egen idrottslektion, som självklart blev basket som gick utan problem.  Sen var det hem och sova i två timmar, gå upp och åka till träningen för att inte missa något viktigt innan matchen på Fredag och Söndag. Jag får se hur foten känns på torsdag. Jag ska tejpa och träna iaf sen gör jag mitt beslut.

Av David Schaffer - 7 oktober 2008 14:20

Nu sitter jag i skolan och jobbar med mitt förbannade projekt arbete om droger. Visst kommer vi framåt, men det går segt är ganska ointressant nu. Det känns som jag har skrivit klart allt, men jag vet att jag måste skriva lite till. Sen ska jag börja göra framsidan till själva arbetet, börja jobba med själva PP (PowerPoint) presentationen samt ringa till mina kontakter då jag ska leta efter att intervjua folk.


Wish me strenght and good luck!


/David



Ps. skriver om Stand Up Comedy när jag kommer hem. Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards