Alla inlägg den 1 februari 2008

Av David Schaffer - 1 februari 2008 20:02

Att vakna 5 minuter innan bussen gick mot körskolans 50 minuter långa lektion var det som hände mig imorse. Snacka om panik dom sista minutrarna där, det var bara att hoppa upp, på med något som liknade kläder och sedan rusa dom 150 metrarna till bussen.


Väl i trafiken gick det bra, jag tränade i rondell.. som gick väl sådär, lite stressigt, men vad ska man göra i morgonstrafiken?


Efter körlektionen åkte jag in till Stockholm med farsan och köpte lite grejer som vi behövde, bl.a 2 par nya skor till mig. Tack för det!


Imorgon blir det basketspel med grabbarna och sedan ska vi in till fryshuset och se All-star matchen, kommer bli intressant hur Svenskarna spelar!


Tack för mig,


David 

Ovido - Quiz & Flashcards