Alla inlägg den 30 mars 2008

Av David Schaffer - 30 mars 2008 18:08

Typiskt jag. När hela klassen nästan dör av ångest och stress för att man har historia prov nu på tisdag så glömmer självklart jag boken i skolan eftersom vi gick på påsklov. Bra jobbat David, en applåd för dig! *klapp...klapp...klapp*

Av David Schaffer - 30 mars 2008 16:14

Den andra schyssta låten från Darude enligt mig själv :)

Av David Schaffer - 30 mars 2008 16:11

Trevligt att se att Darude har uppdaterat sin musik. Jag själv har inte lyssnat på hans musik sedan c:a 4 år tillbaka. Han har gjort mig förvånad, vilka otroliga sköna låtar han har skapat!

Jag blir grymt sugen på att åka snowbord igen!! 


Kolla musikvideon; Enjoy!

Av David Schaffer - 30 mars 2008 16:00

Under veckan fick jag ett telefonsamtal av Proffice Aviation, de vill att jag ska jobba hos med under sommaren, vilket passar mig perfekt! Jag kommer jobba c:a 2 månader ute på Arlanda, hur nice som helst! :D

Ovido - Quiz & Flashcards