Alla inlägg den 28 april 2008

Av David Schaffer - 28 april 2008 23:05

Imorgon hoppas jag att allt "klickar" !

Please God give me strength tomorrow. 

Av David Schaffer - 28 april 2008 15:08

Imorgon, tisdag... Dagen då allt ska fixas, egen idrottslektion, ********** och sist men inte minst packning inför göteborg. Stress, stress, stress!

Det är bara ta en sak i taget! ;D

Av David Schaffer - 28 april 2008 14:46

Det känns som vi bråkar som ett gamlat gift par. Innerst inne känner jag nu att jag har överdrivit om småsaker jag har blivit lite irriterad över. Små saker som blir stora problem, så stora så att man nästan förlorar en kompis. Men om du vill gå skilda vägar, så förstår jag.

Jag säger mina känslor genom ord - Du är bra kompis, men jag skulle vilja ta en liten paus i våran vänskap. Jag valde fel ord i förra inlägget, det blev jag om ursäkt för, jag överdrev eftersom jag snabbt ville ta denna paus, men nu när ord blir verklighet inser jag att jag är inte en sådan som har råd att kasta kompisar hur som helst, jag kommer ihåg senaste gången jag var i sådan här situation. Det var inte kul. Men nu är vi kompisar igen tack och lov. 

Jag hoppas både du och jag kan komma överäns igen, så jag låter våran ilska lugna ner sig lite ett tag framför, Förlåt för personangreppen J. 



Presentation

Omröstning

Vilka blogg ska jag börja använda mest?
 Blogg.se
 Bloggagratis.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards