Alla inlägg den 27 april 2008

Av David Schaffer - 27 april 2008 21:40

Jag har en känsla av att DJ:n Ferry Corsten får inte lika mycket uppmärksamhet som Tiësto, Armin Van Buuren, Above & Beyond och alla de andra storslagna stjärnorna?


Han gör ju grymt bra musik han med eller vad tycker ni? Är det bara jag som har fucked up musiksmak? :P

Av David Schaffer - 27 april 2008 21:22

Magnus Ugglas senaste låt "24 timmar" skulle varit min student soundtrack. 2008, om 30 dagar skulle jag vara klar med skolan! =/ 


Magnus Uggla, du har varit med på sköna grejer som har varit i mitt liv. Bland annat Trysil resan med SSHL i 9an, då var det "efterfest" låten som var soundtracket för den resan. *minnen* *minnen*

Men vad gör du nu, du ger studenterna som ska sluta skolan låten "24 timmar"? Vad ska jag ha för soundtrack då när jag slutar om ett år? 


Till ni som tar studenten i sommar, enjoy! =) 

Av David Schaffer - 27 april 2008 20:46

Jag tror jag börjar växa ifrån dig, rent kompismässigt om du förstår vad jag menar. Det känns som när du inte får som du vill får du nästan panik över att du inte har den lilla kontrollen och tar till flyktvägen. Din humor börjar bli enformig och vad är du utan din humor?


Jag tror jag behöver en paus från dig för det känns som jag svansar efter dig och det har jag gjort sedan vi kom i kontakt.

Ovido - Quiz & Flashcards