Alla inlägg den 29 april 2008

Av David Schaffer - 29 april 2008 23:52

Då var det snart dags inför Göteborgs festivalen! Yeeees! Kan inte beskriva med ord hur taggad jag är. Det känns lite overkligt att det är imorgon vi åker, VI - Sigtuna Basket som åker iväg till Göteborg för att spela :D


Snart väntar en 7 timmars lång bussfärd fram till Göteborg där vi vara kl 16.00 i  morgon eftermidadag. Thank God att vi flyger hem sen! =) 

Det blir alltså inget bloggande under Valborg och de första dagarna i Maj alltså, men när jag kommer tillbaka från GBG ska jag skriva vad jag har varit med om.


Trevlig Valborg,


David 

  

Av David Schaffer - 29 april 2008 23:51

Allt klickade utom det sista och mest nervösa grejen jag skulle göra... uppkörningen, men men... det är bara boka om igen...

Ovido - Quiz & Flashcards